سایت خبری طلوع گناباد

سایت خبری طلوع گناباد

سلام لطفا با آدرس جدیدwww.abas90.irوارد سایت شوید از بازدید شما صمیمانه متشکریم

مسئول روابط عمومی شهرداری گناباد از برگزاری نمایشگاه سبک زندگی اسلامی و نقاشی و داستان نویسی در این شهرستان خبر داد.
رضا نصیرزاده ، مسئول امور فرهنگی و روابط عمومی شهرداری گناباد در گفت و گو با خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) شعبه خراسان رضوی گفت : به منظور بسترسازی برای آشنایی خانواده هایی با رفتارهای اجتماعی و خانوادگی اسلامی ، نمایشگاه سبک زندگی از سوی شهرداری گناباد ایجاد می شود.

وی گفت : نمایشگاه سبک زندگی و نمایشگاه نقاشی ، داستان نویسی و شعر با همکاری خانه استعداد و خلاقیت طلوع اندیشه گناباد از امشب به مدت سه شب در محل پارک دانشگاه شهرداری برگزار می ود .

نصیرزاده با عنوان اینکه برای ارائه یک الگوی موفق می توان با استفاده از آیات و روایات به تبیین سبک زندگی درست و سالم پرداخت ، افزود : در نمایشگاه ایجاد شده در 17 محور و موضوع در قالب آیات و روایات به همراه تذکرات روز زندگی مصادیقی از نمونه هایی از سبک زندگی اسلامی و قرآنی ارائه شده است .
وی گفت : هر جامعه ای از جوامع اسلامی می بایست در شناسایی سبک زندگی خود مبتنی بر اقتضائات زمان و مکان عمل کند تا بتواند هم خود را از تهاجم فرهنگی و رفتاری شیوه ها و سبک زندگی غیر اسلامی حفظ و هم بتواند از مواهب فن آوری های جدید علوم در زندگی اجتماعی سود برد .
نصیرزاده با عنوان اینکه شهرداری به عنوان یک نهاد برامده ازمردم باید در افزایش آگاهی مردم شهر خود تلاش کند ، افزود : توجه به ظواهر و ریز جزئیات در اموری چون معماری ، تزئینات ، پوشش ، نوع غذا ، خودرو ، میزان مصرف ، سرگرمی های ، جشن ها ، رفت و آمدها ، سخن گفتن ها و ارتباطات حضوری و غیر حضور ی محوریهای است که می توان در سطح شهر از آن برای ارائه سبک زندگی اسلامی بهره برد .
وی با بیان اینکه برای رسیدن به سبک زندگی مورد نظر اسلام باید سبک زندگی اسلامی را در برنامه های مختلف ، مطبوعات ، آموزش و پرورش و صدا و سیما به مردم اموزش دهیم ، افزود : بیان زندگی علما ، بزرگان ، مراجع و معرفی الگوهای عملی مناسب در رسیدن به سبک زندگی اسلامی نقش زیادی را ایفا می کند که شهرداری گناباد این امادگی را دارد تا با دیگر ادارات و نهادهای مرتبط در این خصوص همکاری داشته باشد .
مسئول امور فرهنگی و روابط عمومی شهرداری گناباد با عنوان اینکه در سبک های زندگی باید به همه جزئیات پرداخته شده و در چارچوب شیوه زندگی اسلامی ، الگوهایی برای همه امور ارائه شود ، افزود : کار و تلاش ، خانواده بهشتی ، صرفه جویی ، مسجد رفتن ، برکت در زندگی ، احترام به بزرگترها ، قناعت ، خانه داری ، سحرخیزی ، صله رحم از جمله موضوعاتی است که در قالب تابلوهای نمایشگاهی با استفاده از ایات وروایات در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است .
نصیرزاده افزود : همسایه ، نقش پذیری در خانواده ، توکل ، شکر نعمت ، رفع مشکل براداران مومن، خواندن قرآن در خانه و اسراف از دیگر موضوعاتی است که در این نمایشگاه با استفاده از کلام وحی و اهل بیت به تبیین آن پرداخته شده است .
وی با بیان اینکه همراه نمایشگاه سبک زندگی ، مسابقه خلاقیت در زمینه های نقاشی ، کاردستی ، داستان نویسی و شعر ویژه کودکان و نوجوانان برگزار شده است ، افزود : «چکار کنیم که خدا ما را دوست داشته باشد ؟ ، شهر پاک و سالم با بازیافت ، چه کنیم که شهر زیباتری داشته باشیم ؟ ، دوست داشتی خانه های شهر شما چه شکلی و چه رنگی باشد ، اگر شما شهردار بودید خیابانها و پارکهای شهر را چه شکلی می ساختید ؟ و یا دور ریختنی های اطراف خود چه کاردستی درست می کردید؟» ، محورهای مسابقه خلاقیت در محور های نقاشی ، کاردستی ، داستان نویسی و شعر می باشد .

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: عباسعلی قنبری ׀ تاریخ: جمعه 25 مرداد 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , abas90.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com